Telewizyjna kampania wizerunkowa marki Fujitsu

artykuł promocyjny

1 lipca ruszyła kampania telewizyjna firmy Klima-Therm, która ma na celu promowanie urządzeń klimatyzacyjnych marki Fujitsu, skierowana do użytkowników końcowych. Przez najbliższe kilka tygodni na kanale TVN24 będzie emitowany 8-sek. Materiał reklamowy w formie billboardu. Będzie można go zobaczyć przy programach o najwyższym wskaźniku oglądalności.

 

Klima-therm

 

Głównym celem kampanii jest budowa świadomości japońskiej marki Fujitsu jako najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych segmentu premium. W billboardzie telewizyjnym, wyprodukowanym przez Klima-Therm specjalnie na potrzeby reklamy sponsorskiej, wykorzystano jeden z najnowszych modeli klimatyzatorów ściennych z oferty Fujitsu – KETA Design Series, który doskonale wpisuje się w koncept nowoczesnych rozwiązań łączących walory technologiczne i funkcjonalne z unikalną konstrukcją oraz nieszablonową kolorystyką jednostki.

 

Emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich została zaplanowana w oparciu o letnią ramówkę ogólnopolskiej stacji TVN24 z Grupy TVN Discovery, która plasuje się w ścisłej czołówce kanałów informacyjnych w Polsce. Spoty Fujitsu ulokowano przy programach o najwyższej oglądalności w kluczowej grupie docelowej, w tym również kontekstowo przy prognozie pogody.

 

Kampania powstała przede wszystkim z myślą o wsparciu sprzedaży sieci naszych autoryzowanych dystrybutorów i instalatorów. Jesteśmy na początku letniego sezonu i okresu wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi. Ten trend chcemy wykorzystać, zachęcając konsumentów do inwestycji w rozwiązania z japońskiej, najwyższej półki jakościowej podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. – Telewizja jako medium reklamowe jest w naszym przekonaniu najlepszym nośnikiem wizerunkowego przekazu, skutecznie budującym świadomość i podkreślającym atuty marki premium. Bardzo się cieszę, że jako Grupa Klima-Therm coraz mocnej inwestujemy w promocję w mediach o szerokim zasięgu tj. Internet, radio, a teraz – telewizja – dodaje Ewa Pilarska.

 

Telewizyjna kampania sponsorska marki Fujitsu na kanale TVN24 ruszyła 1 lipca i potrawa co najmniej trzy tygodnie. Spot Fujitsu będzie można obejrzeć w najbardziej popularnych pasmach programowych: porannym i popołudniowo-wieczornym.

 

Reklama Fujitsu została również udostępniona za pośrednictwem kanału firmy Klima-Therm na YouTube

 



Kontakt w sprawie produktów:

KLIMA-THERM Sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101A
04-041 Warszawa
tel. +48 22 517 36 00
www: klima-therm.com
mail: wyślij wiadomość



Dla domu:
FUJITSU klimatyzacja komfortu » FUJITSU & CLINT pompy ciepła » KLIMA-THERM & FUJITSU rekuperatory » AERIAL osuszacze powietrza » SOLAR COOL energia słoneczna

Dla biura:
FUJITSU klimatyzacja komfortu » CLINT klimatyzacja komfortu - systemy wody lodowej » SABIANA klimakonwektory » YANMAR Gazowe Pompy Ciepła » FUJITSU & CLINT pompy ciepła » KLIMA-THERM & FUJITSU rekuperatory » AERIAL osuszacze » COTES osuszacze » SOLAR COOL energia słoneczna

Dla przemysłu:
FUJITSU klimatyzacja komfortu » CLINT klimatyzacja komfortu - systemy wody lodowej » YANMAR Gazowe Pompy Ciepła » KLIMA-THERM wentylacja - grzanie/chłodzenie » AERIAL osuszacze » COTES osuszacze » SABIANA klimakonwektory » SOLAR COOL energia słoneczna » MONTAIR klimatyzacja precyzyjna

Facebook KLIMA-THERM Sp. z o.o.     Youtube KLIMA-THERM Sp. z o.o.     Linkedin KLIMA-THERM Sp. z o.o.





Partnerzy i patroni

Rekuperatory.pl - montaż energooszczędnej wentylacji    Rosenberg Klima    ebm Papst    Systherm        Mitsubishi Electric                     

 logo bartosz          Klimor        Klima-Therm      Iglotech        Refsystem      Venture Industries Sp. z o.o.       Intersoft       Provent Vents        Daikin         Ventec        Wigmors             VBW        Stiebel Eltron     Test-Therm       Global-Tech        logo armacell      Matervent