Telewizyjna kampania wizerunkowa marki Fujitsu
artykuł promocyjny
1 lipca ruszyła kampania telewizyjna firmy Klima-Therm, która ma na celu promowanie urządzeń klimatyzacyjnych marki Fujitsu, skierowana do użytkowników końcowych. Przez najbliższe kilka tygodni na kanale TVN24 będzie emitowany 8-sek. Materiał reklamowy w formie billboardu. Będzie można go zobaczyć przy programach o najwyższym wskaźniku oglądalności.
Głównym celem kampanii jest budowa świadomości japońskiej marki Fujitsu jako najwyższej klasy urządzeń klimatyzacyjnych segmentu premium. W billboardzie telewizyjnym, wyprodukowanym przez Klima-Therm specjalnie na potrzeby reklamy sponsorskiej, wykorzystano jeden z najnowszych modeli klimatyzatorów ściennych z oferty Fujitsu – KETA Design Series, który doskonale wpisuje się w koncept nowoczesnych rozwiązań łączących walory technologiczne i funkcjonalne z unikalną konstrukcją oraz nieszablonową kolorystyką jednostki.
Emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich została zaplanowana w oparciu o letnią ramówkę ogólnopolskiej stacji TVN24 z Grupy TVN Discovery, która plasuje się w ścisłej czołówce kanałów informacyjnych w Polsce. Spoty Fujitsu ulokowano przy programach o najwyższej oglądalności w kluczowej grupie docelowej, w tym również kontekstowo przy prognozie pogody.
– Kampania powstała przede wszystkim z myślą o wsparciu sprzedaży sieci naszych autoryzowanych dystrybutorów i instalatorów. Jesteśmy na początku letniego sezonu i okresu wzmożonego zainteresowania produktami klimatyzacyjnymi. Ten trend chcemy wykorzystać, zachęcając konsumentów do inwestycji w rozwiązania z japońskiej, najwyższej półki jakościowej – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie Klima-Therm. – Telewizja jako medium reklamowe jest w naszym przekonaniu najlepszym nośnikiem wizerunkowego przekazu, skutecznie budującym świadomość i podkreślającym atuty marki premium. Bardzo się cieszę, że jako Grupa Klima-Therm coraz mocnej inwestujemy w promocję w mediach o szerokim zasięgu tj. Internet, radio, a teraz – telewizja – dodaje Ewa Pilarska.
Telewizyjna kampania sponsorska marki Fujitsu na kanale TVN24 ruszyła 1 lipca i potrawa co najmniej trzy tygodnie. Spot Fujitsu będzie można obejrzeć w najbardziej popularnych pasmach programowych: porannym i popołudniowo-wieczornym.
Reklama Fujitsu została również udostępniona za pośrednictwem kanału firmy Klima-Therm na YouTube
Kontakt w sprawie produktów: KLIMA-THERM Sp. z o.o. ul. Ostrobramska 101A 04-041 Warszawa tel. +48 22 517 36 00 www: klima-therm.com mail: wyślij wiadomość Wyślij formularz | |
Dla domu: |
-
Schiessl Polska - Zostań instalatorem Hisense
- Uprawnienia konieczne do montażu klimatyzacji
-
Daikin Europe inwestuje ponad 300 milionów euro w fabrykę pomp ciepła w Polsce
-
Rekuperator BLAST - nowość w ofercie KLIMOR
-
Nowa centrala wentylacyjna HEATPEX ARIA VITALE na targach ISH we Frankfurcie
- Cicha pompa ciepła
- Jakie zmiany w projektowaniu systemów różnicowania ciśnienia wprowadza nowelizacja europejskiej normy?
- Producent rekuperatorów PRO-VENT MISTRAL
- Środki do czyszczenia parowników i skraplaczy Rectorseal
- Serwis rekuperatora - dlaczego warto robić przegląd rekuperacji
- Smog box - urządzenia filtracyjne dla domu
-
Technologia Streamer Daikin - skuteczność potwierdzona w walce z wirusami
- Centrala wentylacyjna z odzyskiem ciepła HRU-SlimAIR
-
Zdrowa klimatyzacja - klimatyzatory Haier
- MINIBEL - niewielkie urządzenie, duży komfort
- Nagrzewnice powietrza od Marax
- Wentylatory promieniowe RadiCal w klimatyzacji precyzyjnej
- Elektryczne promienniki podczerwieni - strefowe ogrzewanie
- Wentylatory QUIET - cichsze niż szept