Nowy system Serwisowy VENTIA

data aktualizacji: 28-10-2019, 10:13 – artykuł promocyjny

Z dniem 15 lipca firma VENTIA uruchomiła nowy, autorski system serwisowy VENTIA SERWIS. Nowy system w sposób znaczący zwiększa komfort klientów i przyczynia się do jeszcze większego usprawnienia procesów obsługi zgłoszeń serwisowych.

Nowy system Serwisowy VENTIA

Silny nacisk został także położony na promocję usługi „Zdalnego wsparcia” VENTIA. Jak wynika ze statystyk 90% wszystkich zgłoszeń serwisowych central wentylacyjnych nie jest związanych z usterkami fabrycznymi i można je rozwiązać zdalnie (dzięki standardowemu w centralach Komfovent, opartych o automatykę C5 i C6, modułowi web server). W ten sposób możemy również pomóc klientowi uruchomić urządzenie i je skonfigurować. W przypadku konieczności wysłania serwisu mamy już wstępnie rozpoznaną sytuację - co również wpływa na czas usługi i zadowolenie klienta. „Zdalne wsparcie” dla urządzeń Komfovent jest bezpłatne niezależnie czy centrala jest na gwarancji czy już po niej.    


„Celem jaki nam przyświecał przy budowie autorskiego systemu serwisowego VENTIA było maksymalne odciążenie i wsparcie klientów. Rozumiemy, jak stresujący jest to moment dla klienta, dlatego chcemy aby proces zgłoszenia serwisowego i jego realizacji był maksymalnie szybki, przejrzysty i przyjazny. Nowy system zapewni jeszcze lepszą komunikację na linii VENTIA – klient. Na każdym etapie zgłoszenia klient będzie mógł podejrzeć swoje zlecenie i sprawdzić jego aktualny status. Dodatkowo system będzie automatycznie wysyłał informacje do zgłaszającego. Koordynator serwisu będzie mógł komunikować się z klientem przez system w czasie rzeczywistym. Jako firma stawiamy na budowanie pozytywnych długofalowych relacji z klientami dlatego zależy nam aby obsługa posprzedażowa była na najwyższym możliwym poziomie”.
Tomasz Osuchowski, Kierownik Marketingu VENTIA
Autorem założeń systemu i osobą odpowiedzialną za jego wdrożenia jest Adrian Zagulski koordynator Serwisu w VENTIA.


Zobacz nowy system serwisowy VENTIA >> https://serwis.ventia.pl



Kontakt w sprawie produktów:

Ventia Sp. z o.o.
ul. Działkowa 121A
02-234 Warszawa
tel. (+48 22) 841 11 65
www: www.ventia.pl
mail: wyślij wiadomość



centrale wentylacyjne i rekuperacyjne KOMFOVENT » kurtyny powietrzne, aparaty grzewczo-wentylacyjne, produkty akustyczne STAVOKLIMA » wentylatory, nagrzewnice, kurtyny powietrzne HAVACO » dystrybucja powietrza HAVACO » centrale basenowe, osuszacze powietrza DANTHERM » wentylatory bytowe i oddymiające CASALS » systemy wentylacji, kanały, kształtki, klapy ppoż. » systemy klimatyzacji » elementy automatyki



Partnerzy i patroni

Rekuperatory.pl - montaż energooszczędnej wentylacji       ebm Papst      VTS      Uniwersal     Metalplast        Rosenberg Klima        Klima-Therm         Klimor         Global-Tech        Iglotech        Refsystem       Neovent     Armacell         Schiedel          Intersoft        Provent         Daikin         Ventec         Wigmors         Flop System Sp. z o.o.        Kaisai         Lindab          Materflex         Stiebel Eltron        Venture Industries Sp. z o.o.      Test-Therm          

Systema
       Wienkra